Milyen szolgáltatásokat tartalmaz a székhelyszolgáltatás?
Egy székhelyszolgáltatás igénybe vétele esetén, nem kell irodát bérelni, helyi adókat fizetni, teljes munkaidős irodai alkalmazottat fizetni, otthonában fogadni a hatóságokat. A székhelyszolgáltatás megrendelése után cége székhelyeként használhatja a biztosított címet. Minden érkező iratot azonnal átvesznek, ezért Önnek nem kell a postára szaladgálnia a leveleiért. Cége új székhelyére érkező iratait nem csak átveszik, hanem annak tartalmát szkennelik, és továbbítják az Ön által megadott e-mail címre. Külön díj nélkül – az érkezett iratait összegyűjtik, és hó végén az Ön által megadott címre postázzák. Ha a könyvelést is irodánktól rendeli meg, úgy az iratok a könyvelő részére kerülnek átadásra és feldolgozásra. További lehetőség, egy tárgyalóhelyiség biztosítása hatósági ellenőrzések, üzleti tárgyalások céljára. Az általunk biztosított székhely, alapvetően a céges iratok őrzésének helye. Nálunk biztonságban tudhatja azokat. Hívja fel a topcegalapitas.info oldalon megadott telefonszámot a további kedvezményes lehetőségekért.